דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חיפוי קרמיקה באמבטיה 

מאת    [ 08/06/2010 ]

מילים במאמר: 434   [ נצפה 4290 פעמים ]

 

עיצוב חדר אמבטיה

 

עוד מימים ימימה מוכר לנו הצורך האנושי לעיצוב מושקע של חדר האמבטיה. מי שביקר בחפירות ארכיאולוגיות של הערים הרומיות בוודאי זוכר את עיצוב המרחצאות הציבוריות בפסיפס. כיום, כל אחד מאיתנו יכול להרשות לעצמו להחזיק בבית חדר אמבטיה מעוצב וליהנות מהיופי הזה בפרטיות ביתו. כשאנו פונים לעצב את החדר המפנק ביותר בבית שלנו, אנו צריכים לשים את הדעת על שני דברים מרכזיים: כלים סניטריים וכיסויי רצפה.

 

כלים סניטריים:

קודם כל יש לזכור שהנוחות קודמת ליופי. ברגע שתכנסו לסטודיו לעיצוב חדרי אמבטיה תתחילו להתלהב משלל העיצובים המדהימים שתיראו שם. לפני שאתם מוציאים את כרטיס האשראי, עצרו והוציאו במקומו מטר מדידה. יש לזכור שבסופו של דבר כלים סניטריים שנרכוש עתידים להיכנס לתוך חדר האמבטיה שלנו. יש לוודא קודם כל שבחדר יש מספיק מקום להכיל את הכלים הסניטריים שבחרנו ושעדיין כל דלת שצריכה להיפתח, תיפתח בנוחות וללא הפרעות.

השאלה השנייה היא האם אותם כלים סניטריים נוחים לשימוש שלנו. ישנם כיורים בעיצובים מרשימים מאוד, יצירות אומנות של ממש, אך אם תדמיינו את עצמכם עומדים מעל לכיור כזה ומצחצחים שיניים, תגלו עד כמה הוא קטן מדי או גדול מדי בשבילכם.

אם הכלים הסניטריים עברו את בדיקת המיקום והנוחות, אז אפשר להוציא את כרטיס האשראי ללא כל חשש.

אם תיוועצו במעצב פנים לגבי כלים סניטריים לחדר האמבטיה שלכם, הדבר הראשון שהוא ישאל אתכם זה האם אתם רוצים אמבטיה או מקלחון. אם אתם לא משתמשים דרך קבע באמבטיה, כדאי מאוד שלא להשאיר אותה בחדר אמבטיה. מתקן זה תופס המון מקום ומכער את החדר. מקלחון מעוצב ישדרג את מראה החדר ויפתח הרבה שטחים בחדר.

 

כיסוי רצפה:

בעוד שיש הרבה אופציות הפתוחות לכיסוי רצפה של הבית, הבחירה לגבי חדרי האמבטיה מצומצמת יותר. כאן אנחנו מדברים בעיקר על קרמיקה או גרניט פורצלן. בשונה משאר הבית, הקרמיקה מיועדת לא רק לרצפה אלא גם לקירות וזה מצריך תיאום ומחשבה מראש. בדרך כלל החלפת הקרמיקה בחדר אמבטיה באה במקביל גם על הרצפה וגם על הקירות, זה בכדי לשמור על האחידות בעיצוב החדר הזה.

למרות שאי אפשר לרצף את חדר האמבטיה בפרקטים או שטיחים מקיר לקיר, קרמיקה עדיין משאירה מקום רב לדמיון ולעיצוב. יש אביזרים המוסיפים למראה הקרמיקה, ויש דרכים שונות לריצוף החדר הזה.

גרניט פורצלן זה מעל לכל ספק הלהיט האחרון של ריצוף הבית  בכלל וריצוף חדרי אמבטיה בפרט. אריחים אלו עשויים מתרכובת מיוחדת של קרמיקה המעניקה לגרניט פורצלן עמידות מיוחד, הן מבחינת החוזק מפני שבירה והן מפני חדירת מים. חלקיקי החומר ממנו עשויות בלטות גרניט פורצלן צפופים מאוד, וזה מקנה לחומר את התכונות של עמידות. אין ספק שגרניט פורצלן עולה יקר יותר מאשר מקרמיקה רגילה, אך הוא נשאר לאורך שנים רבות יותר. כיסוי רצפה מסוג גרניט פורצלן מומלץ בהחלט לכיסוי רצפות אמבטיה.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב